2 aylıkken yaptım ben. Bebeğimi de kimseye vermedim. Yatak odasında beşiğinde durdu. Sadece bir kez kucağımda salona getirdim görmek isteyenler için. Kimsenin kucağına vermedim. Ameliyat olmuştu. Enfeksiyon kapmaması bizim için önemli, anlayışlarınız için teşekkür ederim dedim ve çekildim. 🤣 siz de yaparsanız bu hastalık döneminde korumak adına beşikten çıkarmamanızı tavsiye ederim. 🙏🏻