balcicegin_annesi 7 aylık olana kadar kullanabildik, ilk 3.5 ay odamızda beşiğinde yatıyordu, sonra odasını ayırdık. Kızım 7 aylıkken tutunup kalkmaya ve emeklemeye başladı, bu nedenle düşer tehlikesi nedeniyle kaldırdık. Çilek mobilya’dan büyüyen beşik aldık.