balcicegin_annesi Kaç ay yada ne kadar kullandınız siz ? Benim etrafımda kimi 6 ay dedi kimi de yaşını devirdi hala uyuyor rahat rahat diyorlar siZ ne diyorsunuz ??
Tuba balcicegin_annesi hiç yatmadı rahat edemedi içinde😅 kuzenimin oğlu 4 aylık olana kadar yattı sonra dönmeye başlayınca yatamadı içinde
[silindi] balcicegin_annesi Hiç yatmadı aşırı gazlı bir bebek olduğu için hamakta ya da benim omzumda uyudu 4 ay boyunca. Sonra da sardık kaldırdık zaten park yatakta uyuyor şimdi.
zeytinlikek balcicegin_annesi ben hiç kullanamadım, bebeğe göre değişiyor sanırım. Bebeğim asla yatmadı hiç sevmedi öyle kaldı elimde.
Asafemir balcicegin_annesi almadıysanız bende çok kullanamadım verebilirim e bebekten almıştık gazlı bebeğim vardı sürekli yanımda yatırdım
balcicegin_annesi Tuba benim kızım 16 aylık ama şimdi koysam ona göre şekil alır uyur gibi ama onun yatağı var oda yaptım şimdi bi bebeğim daha olacak ama anne yanım çok müsait değil büyük beşik almaya o sebepten sepet beşiğe merak saldım başla seçeneğim yok şuan için bide 4 moms mamaroo almayı düşündüm onda geceleri uyuyamaz dmi ilk aylar ? O da nasıldır bilmiyorum tam ama şuan için bu 2 parça da çok kararsz kaldım MayneymisAltintop Kbrrrrr
MayneymisAltintop Maksimum 6 ay canım. Daha hiç 1 yaşına kadar yatanı görmedim. Şimdiki aklım olsa büyüyen beşik alırdım yada direkt park yatak. İlk altı ay babynets reflü yatağında idare edilebilir
Kbrrrrr Kuzenim 2 yaşına kadar 2 çocugunu da yatırdığını söylüyor hayret ediyorum. Kızım 3 aylık 3 ay daha yatar diye düşünüyorum
balcicegin_annesi Gokceveada park beşikler çok geniş olmasaydı bende düşünürdüm ama benim genişliknolatak en fazla 60 cm olabilir sanırım dahası biraz zor yerim birazcık kısıtlı 😟
Kbrrrrr balcicegin_annesi 4 moms mamaroo dediğiniz anakucagı sanırım. Uzun süreli uyku için önermiyorlar diye biliyorum canım.
Tuba balcicegin_annesi Sepet beşik bence 16 aylık bir çoçuğa uygun değildir zaten boydan bile olmazki benim oğlum 6 aylıkken küçük geliyordu bile🤷🏼♀️ ve 4 moms mamaroo içindede fazla duramaz. Bırak gece uykusunu gündüz uykusunu bile hep onda yaptırmamalısın bel gelişimi için uygun değildir. 1 gündüz uykusu yaptırabilirsin onun dışında yatağında yatmalı.
balcicegin_annesi Tuba yok kızımın odası var onu örnek verdim ben 😁 anlatamadım biraz uzun yazdım ondan . Benim kızım dar alanlardada yatabildiniz için ona bile sığardı demeye getirmeye çalıştım ama koyan arkadaşlarım var ondan çok merak etmiştim doğrusu
Duce28 balcicegin_annesi Hastaneden geldiği gün yattı o günde Allah'tan resim çekmişim ilk ve son daha da yatmadı odamızda süs duruyor 😂😂
Smyra58 balcicegin_annesi 4 aylık kızım sepet beşikte yanımda uyuyor en fazla iki ay daha yatar sonra odasına geçer inşalh ☺️
Asafemir balcicegin_annesi ‼️sepet beşik resmi‼️ https://imgyukle.com/i/Vg6NJ6 https://imgyukle.com/i/Vg6HZx https://imgyukle.com/i/Vg6apv https://imgyukle.com/i/Vg6Yu0