BenDiyeBiri_ haticerva06 çok şükür canım bizde şükür atlattık ama ara ara hala hırıltı var doktor normal diyor ama hiç bilmiyorum
BenDiyeBiri_ figenilsu hastahaneye yatirmadik evde tedavi ettik zamanla öksürükte geçti sonrasında kızımın ve oğlumun basının ucuna buz odayida nemlendiyoyodum öyle öyle geçti şükür