minibonumm seval61 geri çekilmede uyguluyormusunuz bende zylanda kullanıyorum artı geri çekilme yapıyorduk bu ay iki kez yapamadık acaba gebelik olurmuş diye korkuyorum
zeyaslanep Zeynonunmomu kanama adet gibimiydi bende kullaniyorım ilk kullanmadan önce adet oldum kullanmaya başladim 15gün sonra tekrar adet oldum çok az lekelenme şeklinde kanamam sizde de öylemiydi
Zeynonunmomu zeyaslanep hayır canım 20 gün boyunca adetin en yoğun dönemindeki gibi kanama oldu bitmek bilmedi yoğundu yani hapı bıraktım bi iki gün sonra durdu kanama ama cerazettede böyle bişey yaşamadım
Alparslanmom__ zeyaslanep Bende hap kullandıktan 1 hafta sonra nerdeyse 9 gündür adet gibi kanamam oldu bitti 2 gün sonra azar azar lekelenme oldu adet oldum sandım ama heralde olmadım çünkü bu ay daha olmadım adet.
starysky Yaz_duru spiral için adet döneminin olması gerekiyor mu? Benim de dopum yapalı 3.5 ay oldu adet olmadım henüz. Nerede taktırılır bir de ?
ikizkom Arkadaşım spiral artı prezervatif ile hamile kaldı ben nasıl korunacağım kararsız ve tedirginm
alyazlhaygtt Ben 3 aylık iğne vurunuyorum hem fiyatı makul hem garantili başka korunma yöntemi de gerekmiyor her 3 ayda yeniliyorum benim de kizim 3 aylık emziriyorum hiç bir zararı yok ☺️
alyame alyazlhaygtt alyazlhaygtt evet ilk zamanlar bir zararı yokmuş gibi masum gözüküyor ama 1.5 2 sene kullandım. İlişki sırasında ağrım olmaya başladı doktora gittim ve doktor da iğneden kaynaklı olduğunu ve bırakmam gerektiğini söyledi bıraktım ve geçti çok şükür. Ayrıca 3 aylık iğne adeti kesiyor bu da gerginlik ve sinir yapıyor ben kilo yaptığını da düşünüyorum
monarosealp34 VahsiKelebek_ eczaneden kendiniz mı alıyorsunuz yoksa direk sağlık ocağına gidince yapıyorlar mı bilmediğimden soruyorum
Ezooezz barisinannesi35 kullanılmıyor yukarıda bir arkadaş yazmıştı iki tane isim onlar kullanılıyor.
VahsiKelebek_ barisinannesi35 üç aylık iğne eczane den alınıyor aylık iğneyi sağlık ocağı ücretsiz vuruyor
rozeriin barisinannesi35 iğneye hiç bulaşmayın derim iğne kadar naleti yok doğumdan sonra 1 ay hap kullandım takip edemedigim için iğneye geçtim iğne yüzünden hamilelik de dahil 2.5 senedir adet olamıyorum adet olmaktan normalde de nefret ederim şu an adet olayım diye çözüm arıyorum hem psikolojik hem fiziken çok yıpratıyor zamanla kesinlikle bulaşmayın
mertkus pinkooo_02 vala bızde oyle o dogum kontrol haplarına karsı asırı onyargılıyım hayatta rıske atamam ıcsemde hapı yıne guvenemem vucuda ektıkerınıde saymıyorum kullanana saygım sonsuz tabı
pinkooo_02 mertkus aynen öyle kesinlikle bugüne kadar içmedim icmemde kol altı implant düşündüm oda çok kilo yapıyormuş bu yüzden vazgeçtim şimdilik bu şekilde devam 😂
oylesinebiri__ Nevrie zlynda kullanıyorum doğum kontrol hapı ara kanama yapıyor hap+ kondom kullanıyoruz doktor demişti
mertkus pinkooo_02 aynen oyle ben kendıme bısey taktıramam erkekte dıkkat edıcek yapıcak bısey yok ha basa gelır Allah korusun ozamn belkı ekstra bı onlem dusunulebılır suan ıcın gerek duymadık boyle devam🤝🤝
pinkooo_02 mertkus bsnde suan için gerek duymuyorum zaten önümüzdeki sene çocuk duşünecegiz olursa da başım gözüm üstüne ondan sonra farklı yontmeler düşüneceğim
kbrauras VahsiKelebek_ ay adı ne acaba iğnenin bende bi araştırmak istiyorum bide kanama vs çok yada az oldu mu yan etki olarak?