Nevrie Hanımlar merhaba, 4 aylık bir bebişim var zor bir hamilelik ve lohusalık geçirdim 27 yaşındayım ve yakın zamanda ikinci bebek istemiyorum. İlaç kulanılır mı emziriyorum. Nasıl korunuyorsunuz nasihatı, tecurbesi olan varsa çok açığım
aysebb Nevrie Kullanılıyor. İsmi Zlynda benim kullandığımın. Bitane daha var kullanılan bu ikisi emzirenlere özel
Zeynonunmomu Nevrie zlynda kullandım 2 aylıkken çok kanama yaptı bıraktım sonra cerazette başladım bu da adetimi kesti komple ama yine de 2.çocuktan iyidir emzirme bitene kadar bunu kullanıcam birde hap + geri çekilme yapıyoruz hapa da %100 güvenmiyorum çünkü tek hormonlu bir hap
2erkekannesii01 Nevrie benimde 2.bebeğim 3 aylık cerazette kullanıyorum ama çoğu zaman alarm da olsa unutuyorum regl olmadım doğumdan sonra birsey olurmu acabaki akşam içiyorum daha çok ama gündüz aynı saatte içilse farkeder mi unutuyorum çünkü uyku haliyle
balkizim1 aysebb biz prezervatif ile korunuyoruz bu ilaçtan kullansam mi acaba. Reçeteli mi nasıl aliniyor
zeyaslanep Zeynonunmomu kanama adet gibimiydi bende kullaniyorım ilk kullanmadan önce adet oldum kullanmaya başladim 15gün sonra tekrar adet oldum çok az lekelenme şeklinde kanamam sizde de öylemiydi
bendenbirtanedahayok 2erkekannesii01 doktorum özellikle uyarmıştı her gün aynı saatte alman lazım 1 kere bile kaçırırsan korumaz demişti
pinkooo_02 Nevrie herkes korunma yöntemi değil diyecek haklilarda ama sadece geri çekilmeyle korunuyoruz 3 yıldır
mertkus pinkooo_02 vala bızde oyle o dogum kontrol haplarına karsı asırı onyargılıyım hayatta rıske atamam ıcsemde hapı yıne guvenemem vucuda ektıkerınıde saymıyorum kullanana saygım sonsuz tabı
seval61 Nevrie 15 aydir emziriyorum. 1 senedir Zlynda dogum kontrol hapi kullaniyorum doktorum önerdi
minibonumm seval61 geri çekilmede uyguluyormusunuz bende zylanda kullanıyorum artı geri çekilme yapıyorduk bu ay iki kez yapamadık acaba gebelik olurmuş diye korkuyorum
ilenalemin seval61 ek koruma yspıyor musunuz acaba.ben de kullanıyorum 8 aydır ama bir ara pembe kanama , sonrasında kahverengi leke oldu ve bir gün sürdü.acsba yerleşme kanaması mı dedim korktum.hep dpzenli kullanırım en fazla yarım saat oynar ama yine korktum ya