Bizim banyo pek ısınmadığı için ben ilk günden beri odasında ufoyu yakıp yikiyorum 3 aylık olucaz. Hatta ufo hep durur odasinda. Sudayken ve sudan çıkınca elleri ayaklari buz gibi oluyor korkuyorum üşür diye mutlaka isitiyorum odayi. Hatta yıkandığı gün odasında tutuyorum diğer odalar daha serin olduğu için usumesin diye.