elifkaan23 evet 1,5 ay sürdü bizde🙂 benimki hep kucak istiyordu her uykuda gece gündüz. O yüzden bir muddet uykularını hep kucağımda uyudu. İnanması belki zor ama gerçekten bebeğimin yatağı oldum🙂 uykusuzluk mahvetmişti beni. Zamanla kucağı çok istemedi baktım ayakta sallanmak istiyo ayakta salladım. Bu şekilde bitti yani. Sabırlı olun ve bu surecin biteceginden emin olun. Size en yoğun ihtiyaç duyduğu bir dönemdesiniz. Özlüyceksin diyolardi bana yani düşünün 4.ay zamanlarini ,aman bitsin ne özlüycem diyordum. Ama cidden özledim. Kucağımda uyuduğu zamanlari şimdi çektiğim videolardan izliyorum o kadar huysuzluguna rağmen 🙂bitecek bu dönem ve siz de forumda bu dönemle ilgili tecrübelerinizi yazıp başkalarını motive ediceksiniz emin olun🌸