arasbek evet tabiki geçti.korkmayın🌸 4.ay bir bebeğin büyüme evresindeki en keskin viraj. Ben de çıldırmak üzereydim, hiç bitmeyecek asla uyumayacak diye düşündüm ama tam manasıyla 5,5 aylıkken yavaş yavaş normale döndü. Şu an gündüz iki uyku yapıyor. Gece uykusuna 9 gibi geçip sabah 7-8 gibi uyanıyor. O yüzden sabredin , geçecek 🌸