Meri-Mel kızımın saçları ince telli ve kıvırcığa yatkın. Tararken kolay açılması için üni baby saç spreyi kullanıyoruz kokusuda çok tatlı🥰 4 yaşında şuan bu güne kadar iki kez kuaförde kesim yaptırdık eşit uzamadıkları için şuan omzunu az geçiyor. Maşallah çok saçı var ama çok ince tüy gibi🥹 kalınlaşması için bir şey yapmadım zaten zamanla kestire kestire kalınlaşır diye bu halini çok seviyorum çünkü bebek gibi🩷