Meri-Mel Saçları için özel birşeyler yapıyor musunuz,gürlesmesi için,bir de saçı uzadı az az kızımın tararken böyle azcik karışınca istemiyor taratmak sprey bişi kullanıyor musunuz 🤔 Erkek anneleri de yorum yapabilir tabiki uzun saç sevenler ♥️☺️
papatya_18 Meri-Mel inşallah benimki henüz 5 aylık çok döküldü saçları ilerde gürleşir inşallah:)) bide konak çıktı onları tararken hep saçlarla geldi tarağa içim yandı vallahi 😢
Ballilokmam11 Meri-Mel biberiye suyu sıkıyorum haftada birkaç kere birde ecowell kullanıyorum şampuan 18 aylık kızım güzel uzadı ve gurlesti spreyden sonra
1prensesannesi__ Ballilokmam11 ayyy bazıları da zararlı saçı beyazlatiyorr diye gördüm okudum yorumlarda
Yazmelegi_ Meri-Mel gürleşmesi için bisey yapmadım yapmayı da düşünmüyorum, benim saçım çok gür ve dipleri hava almiyo o derece. Saç açmak için de e bebekte baby me kolay tarama spreyi kullanıyorum
defnevedoruk Meri-Mel urbanın kıvırcık saçlar için bir spreyi var onu kullanıyorum, bide dalin kolay tarama spreyi. uzaması için birşey kullanmıyorum ama saçları çok gür oda muhtemelen genetik benden almış😂 şampuanda mustela kullanıyoruz
balkizlar Meri-Mel benim kızım kel doğdu ve bir yaşında bile o kadar azdı ki saçı erkek sanıyorlardı.. kozmikbakım daki tarihlere göre saçlarını kestim ayda bir.. ve baya farketti.. gürlük genetik bence ama uzatmada çok faydasını gördüm.. taratmaya da papatya suyu sıkıyordum ama hep nazlanıyordu banyodan banyoya taradım hep okula kadar.. şimdi her gün tarıyoruz bu şekilde acımıyor da