Tatlican söylüceö bir daha ya. Eve geldim çocuğa ağzını kocaman açıyor. Evet ısırma vardı ama bu kadar değildi. Kızımla da kimse oynamak istemiyor. Çok üzülüyorum. Komşunun kızı oynamak istemediğini söyledi. Kızım hareketli ve çok konuşuyor. Tv izler falan ama o bağımlı olmuş telefona. Çocuklar akıllı durur diyip benim kızımı şikayet ediyor. Sakin kalmaya ve kızımın huyuna gitmeye çalışıyorum. Acaba ben mi yanlış yapıyorum