2.5 yaşında ki kızım kardeşinin bugün damağını ısırdı. Kaynanamgile geldik ve hep ısırma eyleminde. Halbuki herkes onu daha çok seviyor ve üstüne düşüyor. Hiçbir şeyden mutlu olmaz hale geldi. Artık ne yapıcam nasıl durdurucam bu çocuğu bilmiyorum. Kızım normal mi ben mi anormal düşünüyorum akıl verin nolur