Cigdem07 ne kadar abartıyorsunuz allah aşkına. Anneniz ya da yakınlarınız neler kullandı acaba ? O zamanda biliyorlar mıydı kimyon iyi gelir bu damlalar iyi gelir diye pehh! Bizimkiler 9-10 çocuk doğurmuşlar istisnasız bebeklerinin her huzursuzluklarında bunlardan içirmişler. Bende başta vermedim ama baktım bunların hayrına yattı bebek bende içtim. Kimyon çayı rezene sütten de geçti şükür bitti