Minnakordek benim kablolu olduğu için sesi var ama bizim de mesela salonu süpürürken kapıyı çekince odalardan duyulmuyor. Yoksa zaten benim de bebeğim olduğu için o uyurken süpüremezdim. Aynı odada yatıyoruz, yorganı üstüme çektiğimdeki kumaş sesine bile uyanıyor 😅
Apartmanda yalıtım da iyi sanırım. Çünkü ben de 6 aydır hiç süpürge sesi duymadım ne kendi katımdakilerden ne de alt/üst katlardan. Bebekten dolayı çalışmıyorum evdeyim yani, ses geçirse illa ki duyardım gün içinde.