elmaelmaelma yani toplu yaşam alanlarında saatlere dikkat etmek lazım gerçekten. Bebeği olan, hastası olan, gece vardiyasından çıkıp gündüz uyuyan, sınava hazırlanan insanlar yanınızda ya da alt katınızda oturuyor olabilir. Her gün sabah 10-11 arası süpürge yapıyorum, akşama bırakmamaya gayret ediyorum ama aksi bir durum varsa en geç akşam 6da süpürge işim bitmiş olur. Bir şey kırılır dökülürse kırk yılın başı geç vakitte de çalıştırmam gerekirse hızlıca o anı kurtarıp kapatırım makineyi, kalanı da silerim. Sizin imkansızlıktan biraz da geç vakte kalıyor herhalde, eşlerimiz bence şu saatte yapma bu saatte yapma diyeceğine keşke ben çocuğu alıp gezdireyim sen de işleri hallet diyebilseler 🥲