X de gezinirken değerli hocaların bu santorini volkan yorumlarını dinledim baya araştırdım bizim ülkemize etkisi ne olur diye. Şu an ki depremler o yanardağdan kaynaklı olduğu söyleniyor. Oradaki fay hatlarında 7-7.5 şiddetinde deprem dahi olsa ege kenarlarını yıkıcı bir şekilde sarsmayacağını söylüyorlar. Lakin bizim tam egedeki fay hattında gerçekleşirse o zaman olabilir ama santorini civarındaki fay hatlarındaki depremlerinden korkmayın. Bizim oraları yıkıcı şekilde tetiklemez. Felaket tellali yapan bir çok kişi var kendinizi korkutmayın lütfen.