neslicee canım ben alıştırdım ama inan onda bile ağlıyor. En başta yatağa koydum, uyku arkadaşı var beyaz gürültü yapan onu yanına koydum. Çok ağladı neden kucağıma almadım diye. Kucağıma alıp sarıldım sakinleştirdim ve geri koydum. Yine ağladı, alıp sakinleştirdim geri koydum. Doktor beş dkk kadar ağlamasına müsade edebilirsin dedi. Bazen ağladığı zamanlar bir iki dakika hiç dokunmadım. Ama neticede hep alıp sakinleştirip geri koydum. Galiba bel fıtığı da oldum ama 🤕🤕😂 iki haftanın sonunda öğrendi. Artık uyku arkadaşını açıyorum o beyaz gürültü sesi çıkarıyor hemen bizim pıtır esnemeye başlıyor. Yanına uzanıyorum bazen yüzümü bazen saçımı severken uyuyakalıyor. Zor oldu ama oldu. Kucağı bırakmak gerçekten zor.