pantenkelebek linç değil ama bence düşünce tarzınız yanlış.ben de uyku eğitimi aldım ve cüzi miktar ödedim zaten fazla ödemey karşıyım.uyku eğitimi dediüimiz tamamen bir alışkanlığı bitirip,yenisini kazandırmak.bunu hepimiz yapabiliriz eğitim almadan elbette.ama her zaman istikrarlı olamıyorız,bebeğimize karşı yoğun duygu beslediğimiz için bazen doğru karar veremiyoruz.göremiyoruz bir çok şeyi karşı tarafta profesyonel biri var ve bu bana çok iyi geldi.bebeğimin neden ağladıgını,ne isteyeip istemediğini bu sayede öğrendim.beslenmesi bile düzeldi.her konuda kendisine danıştım,destek aldım.stresli oldugumda yardımcı oldu,neyi nasıl yapmam gerektiğini gösterdi.ilk çocuğum oldugu için ben tecrübesizdim çoğu konuda ve benim için her anlamda iyi oldu.ben asla beşiğine bırakıp hadi uyusun yapmadım.hala arada sallıyorum,bazen emziriyorum bazen kıcagımda uyuyor bazen beşiğinde uyuyor.aldıgım eğitim bu.bebeğim her şekilde uyuyor artık.bazrn canım istiyor yanımda uyutuyorum.sabaha karşı yatagımıza alıyorız aramızda uyuyor.o kadar güzel ki bu halleri.stres yok ağlama yok.bebeğim her koşula alıştı öğrendi.uyku eğitimi katı olmamalı bence.ille de beşiğinde desteksiz uyuyacak diye bir şey yok.