Cileklisut57 ElisaMom_ bu belirtiler adet öncesi de olduğu için biraz genel oluyor :) ama elinde gebelik testi varsa beklemeden yapabilirsin varsa çıkar zaten geç yumurtlamaya bağlı geç döllenme gibi bir durum oluşmadıysa :)
etkafa ElisaMom_ yani ben öyle yaptım garanti oldu tabi kişiden kişiye değişir sonunda üzülmemek için gecikmeyi bekledim ve 13 gün gecikmeden sonra test yaptım 😂😂😂anında kıpkırmızı oldu kan verdiğimde betam 30.000 di🫠