Güzel hanimlar persenbe günü gidip kan vericemde öncesinde sormak söylemek istediklerim var,1 aydır korunmuyoruz bebek dusundugumuz için,ovulasyon günlerimi takip edip değerlendirdik reglime 2 gün var ama bı kaç gündür kasıklarımda ağrı batma goguslerimde hassaslık ve sürekli uyumak istiyorum halsizlik var,gebelik var gibi hissediyorum ama emin olmak için kan vericem,söylemek istediğim bu belirtiler olup hamile kalan varmı acaba 🤗