Grimor88 benimki de öyle, odası ayrı benim bebeğimin. Ağlasa odasına gidiyorum yatağına giriyorum. Uyuturken ki sürecini değiştirdim bu biraz daha rahatlattı sanki gecemizi. Çok direniyor uyumak istemiyordu. Uyku saati geldiğin de yatağında yatmak istemiyordu. Bu süreç değişti ve oğlumun gece krizleri de bitti gibi