Kızım 18 aylık. 15 aylık olduğundan beri uyku terörü yaşıyoruz. O aya kadar gece kesintisiz uyurdu. 15 aylıkken 4 azı diş birden çıkardı ilk başta dişten dedik ama 3 aydır her gece devam ediyor bu durum. 10-10:30 gibi uyur yarım saate ağlar yanına gider sakinleştirir uyuturum gece saat 2-3 gibi gözü kapalı birden bağırarak ağlamaya başlar. Ben burdayım korkma vs desemde nafile. Kucagıma alsam göğsüme yatırsamda asla susmuyor. Odadan çıkarıp koridorda bi tur atıp öyle yatağa koyuyorum uyuyor. 3 aydır kesintisiz uyumadık hiç delirmenin eşiğindeyim. Bu zıkkım nasıl geçiyor neden oluyor bilen varsa aydınlatsın yoksa huni takacam yakında 😣