sinobumm Allah yardımcın olsun canım söyleyeceğim tek şey bu okadar zor günler gecirdimki 2 ay kafamı yastığa koymadan sabahlar oldu goturmedigimiz doktor kalmadı üniversite hastanesi özel hastane 2 tane farklı şehir hastanesi devlet hastanesindeki bütün doktorlar hepsi farklı gaz ilaci verdi hiç biride ise yaramadı en sanki doktor relactaz damla verdi oda yaramadı yanlış ben 2 gündür relactaz ile sab simplex damla veriyorum sanki 2 gündür daha az agliyor gibi birde adacayi yagi sürüp masaj yapıyorum ya onlar iyi geldi yada kolikligi bitiyor çünkü 3 ay 12 günlük olduk artık ilk 3 ay çok zor olur demişti doktor