Bebeğimin 40 ı cıktı cok uyuyor. Gece 12-4-7 uyanma saatleri yani aslında gece 1 defa uyanıyor. 7-8 gibi emip tekrar uyuyor. Bi uyanma saati yok resmen. Kendim 11 bucuk gibi kaldırıp oynatıyorum dinç kalsın diye. Sizin bebeklerinizin uyanma saati var mı uyandırmak lazımmı?