Emelsahin mamadan sonra mutlaka gazini cikariyorum. Ama memede uyuyunca cikarmadan yatiriyorum. Cok denedim cikarmayi, hem cikaramadim hemde uykusu acildi. Bende cikarmamaya karar verdim. Gece acikip uyanincada hic cikarmiyorum. Bi sorun yasamiyoruz cok sukur 😁
uykusunu böluyorsaniz bagirmasi normal bence 🤭 esim geldi aklima. Aslinda cok yumusak bi insan. Ama gece uyandirirsam cok hircin oluyor. Sizin bebeginizde boyle olabilir 😁