Emelsahin 2 ay 7 gunluk. Gunduz uyku saati yok. Ne zaman isterse o zaman uyur. Cogu zaman uyumaz veya kucakta uyur. Yani bugune kadar rekor uykumuz 1 gunde iki kez 45 dakika uyudu. Ama geceleri cok sukur duzeldi uykusu. Dogdugundan beri ayni seyi uyguladim hep aksam yatirirken. Kucuk bebekler icin uyku rutini ise yaramiyor diyenler var ama bende ise yaradi. Dogdugundan beri aksam hep ayni vakitte odamiza gectik isigi kapatttim, mama icirdim, gazini cikarip altini degistirdim. Kundak yapip kucagimda ters bir sekilde etrafi izlemesine izin verdim gezdirdim onu. Uykusu geldi. Daha sonra elimde one arkaya dogru hafif hafif salladim. Ilk zamanlar 2-3-4e kadar uyumuyordu. Yinede vazgecmedim hep ayni uygulamayi yapiyordum. Git gide daha erken uyumaya basladi. 1e 12ye dustu. Yavas yavas odamiza gectigimiz saatide dusurdum 11bucuktan 11e 10bucuga 10a. Simdi 11-11bucukta uyumus oluyor. Ha birde gezinti yapmiyorum artik. Mamayi az iciriyorum (zorla iciyor) gazi alti kundak meme derken oyle uyuyakaliyor zaten memede. Uyku saati gecince cok huysuz oluyor. Bagirarak agliyor. Simdilik memede uyumasindan rahatsizlik duymuyorum. Hatta daha rahat ediyorum. Ilk 4 ay alismiyor diyorlar. 4 aydan sonra uyku egitiminede baslican insallah. Baya uzun yazdim belki isinize yarar 😅