HicretArin Bumbo multi Seat almıştım taş gibi hala ikinci çocuğuma da kullanacak nasip olursa her yere taşınıyor çok ağladığı zaman tezgahın üstüne koyuyordum yemeğini öyle hazırlıyordum 
Frostyson birprensannesi41 Jolie kullanıyorum 18 aylık hala kullanıyoruz. Daha küçükken görebileceğim şekilde koridora koyup duşa giriyordum asla sallanma masasının çıkması gibi bi sorun yaşamadım çok şükür
hoppaselam pamirsmama merhaba kemer şart mı sizce? her parçası ayrı masraf boşuna almak istemiyorum 😁 şartsa da kocama çaktırmadan almaya calısıcam ashhqhahq
fatmaktoprakci birprensannesi41 ikea antilop bir yıldır kullanıyoruz taş gibi destekleyici apartalarını ekledim ayağı için ahşap desteği aldım ve minderi de var sağlamlığı kanıtlandı gerçekten 😂😂
okk cokbilmismom bende ikea antilıp kullanıyorum yıllar oldu 2. Bebegimde kullanacak şimdi hala sapa sağlam
buseee06 birprensannesi41 ben civilden aldm çok sağlam 1300 e aldm 900 e düşmüş https://www.civilim.com/storeapp/user/customerorderdetails.aspx?orderid=373066870#
kuoak denizalismom yeni sipariş verdim postunuzu gördüm. Baby plus taco kullanıyorduk ama bebeğim uzun süre yemek yiyor konforlu olmadığı için indirimde olduğu için mastercook sipariş ettim oturma yeri nasıl bebek kafasını arkaya doğru attığında sert mi yoksa yumuşak mı o kısım bir de deri mi
kuoak denizalismom teşekkür ederim sallanıyor mu bir kaç kişi sallandığını yazmış ne kadar süredir kullanıyorsunuz
denizalismom kuoak 6. Aydan beri kullanıyorum şuan 11 aylık . Hiç sallanmadı. Keşke tekerlekli olsaydı ama