Unicorn67 UrbanMom 😂 bende aynj seyi söylüyorum ne derdin var sıcacık yatak işte yat uyu valla şöyle biri baksa bebeğime bende ayılar gibi kış uykusuna dalarım 😂
UrbanMom Unicorn67 doğum yaptığımdan beri bir kere annem geçen aylarda bizde kaldı sen uyu cocuga ben bakarım dedi dünyalar benim oldu, o kadar çok uyumuşum ki annem kalk artık dedi 😂
Unicorn67 UrbanMom 😂 ay ne güzel 1.5 senedir kesjntisiz uyuyamadım biri baksa bile 1 saat sonra geri bana getiriyor