3buçuk ay önce sezeryan ile doğum yaptım ve 2hafta önce taktırdım spirali hormonluyu doktorum önermedi emziriyorum diye bakır taktık 3 4dk sürdü sürmedi hafif ağrı oluyor takarken elbet olcak vücuda yabancı madde giriyor. 1hafta ilişki yasak dedi ve 1ay sonra kontrole çağırdı. Adetli değildim ztn emziriyorum diye olmuyordum adet ultrasonda baktı doktor rahime sonra taktı. 4 5gün taktıktan sonra adet oldum normal eskisi gibi adetimdi ağrım olmadı çok memnunum ve extra başka Bi konuma işlemi yapmıyoruz.