35 günlük bebegim var.dogumdan sonra ne zaman sprial taktirdiniz.duyduguma göre lohusalik dönemi bitince adet olmadan takilabiliyormuş taktiranlar aydinlatabilir mi?bi de sprial kullananlar ağriniz felan oldu mu iliskide felan?sprial hakkinda hic bilgim yok internetten arastrdim ama kullanan kisilere sorup öğrenmek daha mantikli diye düşündüm ☺️