Meteninanneesi üzülmeyin bizim kiracısı olduğumuz evde de var rutubet, ev yeni oysaki giriş kat kuzey cephesi o yüzden hep rutubetli görünürde birşey yok ama koku başladı , hapşuruyoruz, bebekte öyle ama taşınamayız şuan için diye geçici bu çözümlerle sorunlarımız bayağa azaldı, odayı ısıtmakta iyi bir çözüm elektrikli soba bile varsa olur.