melmer amin inşallah çok teşekkür ederim eğer ileri seviye değilse muayene olun bi krem bi hapla iyileşirsiniz ben doktora zamanında gitmedim 3. Evre olmuş o yüzden ameliyat oluyorum mutlaka muayene olun benim bebeğimde 7 aylık onun için ertledim ama dayanılmaz hale geldi şimdi onunla ameliyat a gidicem ablam hastanede benim yanımda bebeğime bakacak benden ayrı kalmasın diye 😔