hhilaal fito,proctoglivenol, anestol, anuflex pomad, kantaroit ve bir çok aktar kremi , bir doktorun yaptığı karışım krem bunların hepsini kullandım hiç biri fayda etmedi 1 haftadır Daflon diye bi hap kullanıyorum hala bi düzelme yok siz ne kullandınız lezyon ve basür memeleri var mıydı sizde de