Benim kızım19+5 aylık neredeyse hiç keliemsi yok eğer çocuğunuz cümle kurabiliyorsa normal değil bence . Bir şeyleri unutmayıp söylüyorsa da normal değil. Eğer sayıları da bu yaştayken 10 a kadar sayıyorsa renkleri alfabeyi biliyorsa üstün zeka olabilir. Maşallah inşallah gerileme olmaz herkese bu durumu anlatıp çocuğunuzun üzerine ilgi çektirmeyin nazar olabiliyor . Görümcemin çocuğu 2 yaşındayken bülbül konuşuyordu şuan 2,5 yaşında kekeliyor çocuğu.