Dolores katılıyorum tek başına birşey ifade etmiyor. Çok üstün tanısı aldı kızım. 6 yaşında visc 4 testiyle tanı konuldu. Ama konuşmasından dolayı yönlendirmedi öğretmenleri. Resimlerde detaya giriyordu.3 yaşından beri resimlerde aşırı detaya girmesiyle ortaya çıktı. Göze kirpik çizmesi ya da ele 5 parmak çizmesi ve sorulara verdiği yetişkin cevaplarıyla. Arabanın kaputunu açtırıp motorları inceliyordu 2 yaşında. Kendi kendine okumayı söktü ve 1,5 yaşında sohbet ediyordu. Ama bunları akranı bir çok çocuk yapabiliyordu. Gelişimi de ileri de olabilir.