Sulebrk canım her istediğinde emzir.sakin ağlatma minigi. Kiyilmaz ki onlara. Bebek sadece ac olduğu için Emmek istemezler. Senin kokunu duymak için, sana güvenmek için de emmek isterler. Daha kırkı çıkmamış. Kendini anne karnında hissediyor o annesi. Sana çok ihtiyacı vaar Cook. Sana şuanda öyle muhtaç ki. Kucağına al sürekli ve kokla. Korkma ilk 3 ay hiç birşeyin farkında degiller. Kucağa alismaz. 4.cu aydan sonra sütün azalacak onun kilo alımı yavaşlayacak . Bunları 6 aylık bir anne olarak söylüyorum :) hatta meme reddi yasayacagin günler gelecek. Büyüme atağından dolayı. O yüzden bol bol emzir. İlk 3 ay bebeklee annelerinin yaka iğnesi gibidir. Bunu unutma canım. Seninle ve memenle bitişik yaşamak isterler. Bunu sakın doymuyor mu acaba diyede dusunme..aylar geçtikçe kilo kontrolünde anlarsın zaten..