Kızlar oğlum 1 aylık bugün kontrole gittik fazla kilo almış 1 ayda. Doktor 2 2 buçuk saatte bir emzir dedi. Yani ara versin çocuk sen her apladıkça emzirmişsin dedi🙈 şimdi bu düzene nasıl alışcak biraz ağlıcak acıkıcak çünkü 2 saat olana kadar. Varmı böyle düzenli 2 saatte bir emziren nasıl alıştırabilirim