yenikullanici 2016 kpssden beri giriyorum liseden beri yani. Her sene yükselterek gittim en son 78 aldım🤣 bu en yüksek aldığım puanda çalışırken yaşadıklarımı yazıyorum: deprem felaketini yaşadım, taşındık, hamileydim ev tadilatı sürdü aylarca evime yerleşemedim, yerleştim evde tahta kurusu sorunu çıktı doğum yapana kadar onunla uğraştık, doğum yaptım çocuk ev uğraşırken sınava girdim bu arada geceleri uyumuyordu. En yüksek puanımı böyle aldım ama evde hiçbir sorumluluğum yokken daha düşük almıştım. Demem o ki imkansız diye bir şey yok 35 yaşında atananıda gördüm. Bende 2026 ya sıkı çalışacağım ama benim 6. Sınavım olacağı için son olur muhtemelen çalışmam😂