yenikullanici smileanne canım bu linke bak istersen🫶🏻 https://www.memurlar.net/haber/159016/40-yasindayim-kpss-ile-memur-olabilir-miyim.html?amp=1
lidokain yenikullanici ya inşallah sende çok iyi bir puan alır istediğin yere atanirsin. Zor olacak ama kesinlikle pes etme sen elinden geleni yapta nasipte varsa olacaktır. Emek veren herkes karşılığını alsın en kısa zamanda. Bu dediğim hocaları takip et Instagram kullanıyorsan. Sınava doğru soru cozumleri yapıyorlar youtubeye flan atıyorlar
yenikullanici lidokain amin inşallah,hepsine bakacağım🫶🏻bu hafta hazırlıklarımı yapıp haftaya başlayacağım. Allah hepimizin yardımcısı olsun,hayırlı kazançlar versin🌺
Bebeginibekkleyenn yenikullanici ön okuma yapın sonra video izleyin derim. Sonra da soru çözümü Notlar alın zaman bol bol var kasmaya gerek yok anliyarak okuyun çözün
Husnur yenikullanici aynen öyle benimde gel sorun matematik ama malesef artık türkçe de sorun çünkü paragrafları çok anlamsız soruyorlar zaman kaybı
yenikullanici Husnur evet,geçen senenin sorularına göz attım çok çelişkili sorular sormuşlar Türkçe’de. Birkaç soruya baktım genelde 2 şık arasında kaldım. Ya ben hamlamışım ya da soru tipleri biraz değişmiş.
Boncuk-anne yenikullanici 2024 türkçe soruları çok garipti. 77 aldım. Türkçeden 11 netim yada 13 netim vardı. T0rkçem ilk defa bu kadar kötüydü . 2026da tekrar gireceğim bende çalışmaya başlıcam erken ama çocukla başka türlü yetişemem diye korkuyırum. Lisans mezunuyum iibf
yenikullanici Boncuk-anne evet,çocukla çok zor. Ben de erken başlayacağım o yüzden. O arada iş fırsatı çıkarsa değerlendiririm ama çocuktan dolayı genelde geri çeviriyorlar. Bakalım,hayırlısı olsun hepimiz için❤️
hira0502 yenikullanici bende 2022 pegem konu anlatımi var ama bana anlatımı falan biraz zor geldi o yüzden benim hocamdan başlamani öneririm. Hatta benim hocamın ders notları diye kitapları var onlardan alacağım ben. Birde YouTubeden videoları izleyerek çalışacağım. Bende şu an tıbbi sekreterlik okuyorum inşallah 2026ya kadar bitirip önlisansa gireceğim. Bu aralar başlamayı düşünüyorum
yenikullanici hira0502 lise kpss den atanmak daha kolay diyorlar,hatta sırf bu yüzden okulu bitirmeyip ders bırakanlar varmış. Lise kpss den atanıp kurumlar arası geçişi de düşünebilirsin❤️O kitaplara da mutlaka bakacağım🫶🏻
bendenbirtanedahayok yenikullanici ne mezunusunuz hangi bölümden atanmak istiyosunuz? Bende lisans mezunuyım ama memur olmak istiyorum okul öncesi öğretmenliği bitirdim öğretmenlik olmazsa başka bi memuriyrt olsun istiyırum
xcaglaaa yenikullanici 2026 da ortaöğretim KPSS si olacak mı acaba var diye biliyorum ama bende baslamalımıyım
yenikullanici xcaglaaa inanın ortaöğretimi hiç bilmiyorum. İnstagramda kpss sayfaları var devamlı bilgiler paylaşan,onlara bir bakın isterseniz🌺
Rabia_38_01 yenikullanici benimde yaşım 32 yazdıklarının harfi harfine aynısınj düşünüyorum şu sıralar ama umudu m da yok sınava dair 😞
yenikullanici Rabia_38_01 çalışabilirsek neden olmasın diyorum ben de. Zararın neresinden dönersek kardır. Beraber başlayalım,hem motivasyon olur❤️