forumgurmesi Elayberosmom ben kan verdim canım idrar yolu enfeksiyonu çıktı ama şehir dışına geldiğim için sonuç için gidemedim.
likeli Elayberosmom ilaç bitince olursunuz mutlaka. Ben kullandığımda bittikten sonra 2-3 gün içinde başlıyordu reglim.
Elayberosmom likeli inşallah hafif lekelenme başladı yine batma oluyor idrarımı zor yapıyorum inşallah olurum bir an önce cok zorlanıyorum🥹
forumgurmesi Elayberosmom evet ya kime sorsam gecikmiş. Allah korusun hamile kalmaya hiç hazır değilim test bile yapmıyorum😅
likeli Elayberosmom çok geçmiş olsun inşallah hemen olursunuz ağrısız sızısız 🙏🏻 bu regl belası da olsak bir dert olmasak bir dert
Elayberosmom forumgurmesi ben korkumdan kaç kere yaptım bilmiyorum sen düşün 😂😂😂😂 üstüne bir de salgına yakalandık antibiyotik kullanmadım birkaç gün korkumdan. Sonra acile gidip kan berdim olmayınca öyle kullandım😂😂
Elayberosmom lbvmya kistleri patlatıyor diyenler var korktım yapmadım ya bende birkaç tane küçük kist bar yapsam mı acaba
omeralimom Elayberosmom ilk defa bu ay bende geciktim 6 gündür adet olamıyorum başım çok ağrıyor artık psikolojik mi bilemiyorum kaç kez test yaptım ama yine de korkuyorum olacak gibi de değilim hiç of
Elayberosmom omeralimom nioli yağı damlattım iç çamaşırıma birkaç saat sonra akıntı gelmeye başladı. Keşke en başından yapsaydım
mrv__1234 Elayberosmom tarlusal kullanıp 1 ayda regl olamadıysanız hemen doktorunuza bildirin bence en geç 10 gün içinde olması lazım ben de çok kullandım max 1 haftada oldu polikistikovel var bende de
Elayberosmom mrv__1234 daha yeni kullanmaya başladım perşembe günğ başlamıştım. Şimdi bir iki saat önce felan gelmeye başladı ama cok koyu renkte normal midir acaba