karabuluttt 6 aylik filandi gel gel yaptı başka hiçbir şey yapmadı 😄 En son doktora söyledim aklıma takıldı alkis yapmıyor diye, günde yarım saat filan ekran görüyordu ekranı kes yapcak dedi. Çocuk resmen söylememi bekliyormuş, ertesi gün alkış yapmaya başladı 😄 Takmayın kafanıza bebekten bebeğe degisir. Osman gonulalin bir videosunu izledim bugün kendi oğlu 18 aya kadar mı ne yapmamış normal diyordu