karabuluttt 13 aylık sadece alkış var. Ama anlıyor olması rahatlatıyor beni de. Bay bay dediğimde birinin gittiğini anlıyor ağlıyor, gel gel dediğimde birini çağırdığımı anlıyor kapıya bakıyor. Alkışı da alkış olarak değil aferin ile öğrettim. Mama verdim, yedi, afferin sanaaa diyerek alkıiladım her kaşıkta. Bi yerden sonra kendi kendini alkışlamaya başladı. Bay bay asla öğretemiyorum yapmıyor deneniyor bile.