Meri-Mel yok ikili cümle konusunda tedirgin değilim zaten arada anne gel veya kimi çağıracaksa adını söyleyip gel diyor. Ama söylediği kelimeleri de artık çok fazla söylemiyor gerçi söyleyebileceği ortamda çok oluşmuyor anne diyor sürekli dün eşim dedeye gidelim mi demişti mesela 2 3 dakika sonra dede dedi mama der gel der al der öykü der pisi pisi cikcik falan der ama hep kullanmıyor işte şuan anneyi sürekli yanında olduğum için söylüyor mama isteyince mama diyor o kadar