ummacelya ya kızımın algıları çok açık göz teması yerinde her şeyi anlar eder komut alır bu konularda şüphelerimi yitiriyorum ama aynı zamanda aşırı hareketli, sinirli, geri geri yürür bazen durduk yere değil tabi atıyorum oyun oynarken bana bakıp güle güle geri geri yürür sonra kızım anlamasam bile bir şeyler anlatmaya calisirdi bana son günlerde anne diyip parmakla gösterip ııı diyor sadece bir şey isteyince. Yasiti kuzeni var asla oynamaz kızla kuzenleriyle yan yanayken kızım gider oyuncaklarla oynar çekmecelerin karıştırır kimseyle çok ilgilenmez. Bu aralar çığlık atıyor kendi kendine veya sinirlenince ağzını açıp bağırıyor bogazi yırtılana kadar ve 1 aydır kabiz otizmin bagirsakla da ilişkisi okuduğunu duymuştum yani o kadar çok aklıma geliyor ki geçen yine kafam bu konular yüzünden doluyken gerçekten kızımı sağlıklı bir şekilde 3 4 yaşına getirince bu şüphelerimin yersiz olduğunu anlayınca yani adak adadım o derece korkularım var