bayanseymamom benimki de 4.ayda böyle yapiyodu. Salyasi çok vardi duş huzursuz ediyodu tetagil veriyodum rahatliyodu bi de dönmeye çalışıyordu yani ona hazirlikmis meğer. 6.ayda artık dönmeye başlayınca ,dişi de biraz çıkınca rahatladı. Artık öyle çok kıpır kıpır olmuyo sadece diş huzursuz edince yapıyo onu o zaman da tetagil veriyorum rahatlayıp uyuyo çok kıpırdamıyo. şu an 7,5 aylık.