Ben artık doktora gittim hiç bi doktor gece uyanma konusunda bişey demiyo en son gittiğim doktora anlattım gaz şurubu içiyor diş jeli kullanıyoruz bunlarıda yapıyosanız güvenli bağlanma dedi yapacak bişey yok dedi sizi istiyo yanında olduğunuzu bilmek istiyor dedi