benimki artık elinde 2 emzikle dolaşıyordu atmadığı sürmediği yer kalmıyordu gece uyanıp yatakta bulup tekrar emiyordu. gece uykuya geçmeden emzikle oyun yapıyo beşikten atıp beni çağırıp ver diyordu. 1,5 yaşına girer girmez bi gece sinirlenip atarsan vermem bi daha dedim öyle de oldu fırlattım dışarı attım yok artık gitti emzik dedim yedeğim de vardı ama vermedim. ağladı ama oralı olmadım arkasını dönüp ağlaya ağlaya 15 dk da uyudu o gün bugündür emzik emmiyor sadece o gece bikaç kez uyandı su teklif ettim içti geri uyudu. gerçekten nasıl bırakacağımızı düşündükçe stres oluyordum ama çok şükür oğlum beni zorlamadı