Kızlar bebeğim 22 aylık 2 hafta önce oğlum ve ben hastalandık sonra benimki emziğini gevdi sonra almadı yeni emzik aldım onu da gevdi bir daha da başka emzik almadı bende fırsat bu fırsat dedim yeni başka emzik vermedim 1 haftadır emzik emiyor. Ama ben delircem. Ne uyku kaldı ne huzur. Ben gurbette tek başına yaşayan arkadaşı bile olmayan biriyim emzik benim bi nevi yardımcımdı. Ve oğlumun uykusunu kolay geçmesini sağlıyordu. Ama 2 haftadır mahvaoldum. Oğlumun doğduğundan beri uyku saatleri vardır. Sabah 7:30- 8:30 arası uyanır öğlen 1-2 saat uyur ve akşam da 9 da yatırırdım. Ama şimdi 9 da yatırdığım zaman bazen 15 dk ya bir uyanıyor veya gece uyanıyor 1-2 saat durup yatıyor sonra 6 buçukta tekrar kalkıyor. Yemin ederim aklımı oynatacam. Dişten mi diyecem ama hiç dişten böyle yaptığını görmedim bu güne kadar. Emzik bıraktığımız için mi böyle oluyor . O yüzdense ne zaman düzelir gerçekten delircem çok yoruldum artık. Gram dinlenemiyorum gram uyuyamıyorum artık dayanamıyorum hem bu sebepten hemde gurbette yalnız olmak vs derken offff kızlar beni gurbette yalnız çocuk büyütenler daha iyi anlar belki başkasına saçma gelebilir ama. Neyse bu durum ne zaman geçer sizce emzikten mi ???