Elistos1 ben 18 aşını yaptırmadım 19 ay olduk ailevi sıkıntılar vardı söyledim uzattılar bu kadar kötü yan etkisi oluyorsa yaptırmam ama her aşı sonrası benim kızımda ateşleniyor sabaha kadar indirene kadar akla karayı seçiyorum duş kovası var ona su doldurup banyoda bekletiyorum onu kovada hem oynar hem ateşini düşünür